.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقف در حوزه فناوری می‌تواند به فعالیت‌های ایده‌پردازان کمک بسیاری کند

رئیس پارک علم‌ و فناوری مازندران گفت: وقف در حوزه فناوری می‌تواند به فعالیت‌های ایده‌پردازان کمک بسیاری کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، علی معتمدزادگان در نخستین نشست مجمع عمومی و هیئت‌امنا خیران حامی فناوری مازندران در پارک علم‌وفناوری استان اظهار کرد: پیشرفت فناوری در مازندران را مدیون شرکت‌های کوچک و بزرگ هستیم.
 
رئیس پارک علم‌ و فناوری مازندران به ورود 20 ساله شرکت‌های دانش‌بنیان و علوم فناوری نوین به داخل کشور اشاره کرد و ادامه داد: در مازندران حدود پنج سال است که شاهد رونق و پرورش شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.
 
این مسئول با بیان اینکه مازندران از ظرفیت بالایی در پرورش شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب ایده‌های نوین برخوردار است، خاطرنشان کرد: مازندران در رتبه‌های سراسری کنکور و المپیادهای مختلف علمی حائز رتبه‌های برتر شده و این مسئله نشانه سطح علمی بالایی دانشجویان و جوانان ایده‌پرداز این استان است.
 
معتمدزادگان با بیان اینکه بخشی از مشکل‌های جوانان را باید با توسعه بسترهای فناوری برطرف کنیم، تصریح کرد: ایده‌های کوچک روی کاغذ در مراکز رشد پارک‌های علم‌ و فناوری به‌صورت عملی با انجام آزمایش‌ها پیاده می‌شود تا به نتیجه نهایی برسد.
 
وی از حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران خبر داد و یادآور شد: اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم‌ و فناوری پایدار است.
 
رئیس پارک علم‌ و فناوری مازندران از فعالیت 200 ایده‌پرداز به‌صورت مستقیم در پارک علم‌ و فناوری مازندران خبر داد و اضافه کرد: چرخه و درآمد اقتصادی استان در دستان فناوران نوین شرکت‌های پارک علم‌ و فناوری مازندران است.
 
معتمدزادگان با اشاره به اینکه وقف در حوزه فناوری می‌تواند به فعالیت‌های ایده‌پردازان کمک بسیاری کند، گفت: مازندران در زمینه توسعه فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان از عقب‌ماندگی زیادی برخوردار است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.604 seconds.